מיקסום הפרסום בגוגל

בחרתם אסטרטגית- פרסום בגוגל! אחרי שיצרתם קמפיין, בחרתם את מילות המפתח, התאמתם את המודעה למילת המפתח ואת עמוד הנחיתה התאמתם למודעה כל שנותר הוא לקבוע תקציב ולהמתין לפניות?! או שלא! כעת מתחילה העבודה, מי שמחפש בגוגל סביר שמבצע סקר שוק ואם פנה אליכם אם באמצעות מייל ואם טלפונית ודאי פנה גם למתחרים, מומלץ מאוד לדאוג למענה מהיר וענייני, יש לתת הצעת מחיר ברגע הפניה ולא להתמהמה, אומנם הלקוח פנה, אבל ללא סגירת המעגל וביצוע העיסקה כל התהליך לא יהיה אפקטיבי. תדאגו להעמיד צוות שיטפל בפניות ביעילות ובמהירות ולא ייתן למתחרים לקצור את הפירות.