בניית אתרים מותאמים לקידום אורגני

כמעט לכל בית עסק בעולם יש היום אתר אינטרנט שמשמש בעיקר כדי לקדם את בית העסק עצמו. אתר טוב ואיכותי שיפרסם את העסק בצורה טובה ויחשוף אותו לכמה שיותר גולשים ברשת, הוא אתר שבנוי מראש בצורה הנכונה והאופטימלית כדי שתהליך קידומו יהיה תקין וחלק.

לפני שאפרט את הכללים לבניית אתרים המותאמים לקידום ברשת, חשוב להבין מדוע הנושא קריטי כל כך לבית העסק. אתר תדמיתי של בית עסק כלשהו, בין אם מדובר באתר של רשת אופנה גדולה או של אינסטלטור עצמאי מחולון, הוא למעשה הקו הישיר של בית העסק מול קהל הלקוחות שלו. רוב האנשים שמחפשים בעל מקצוע, חברה מסוימת או רוצים לקנות מוצר כלשהו יפנו לאינטרנט כמנגנון החיפוש הראשון שלהם. הם יקלידו בדרך כלל במנוע החיפוש של גוגל את מבוקשם ויגלשו באתרים שמופיעים בראש רשימת התוצאות.

עבור בית עסק, קידום אורגני במסגרת של שיווק דיגיטלי, הכרחי כדי להשתלב בצורה טובה מול המתחרים ולהציג את עצמו בראש אופציות החיפוש של גוגל ושל מנועי חיפוש אחרים. גם לאחר שאותו גולש נכנס לאתר, חשוב שהאתר יהיה בנוי בצורה נוחה, מזמינה ומעודכנת כמה שניתן כדי לספק לאותו גולש את הטריגר להישאר באתר, ליצור קשר ולעבוד מול בית העסק.

בניית אתר אינטרנט מותאם לקידום אורגני – מהשלבים הראשונים של פיתוח האתר

השלבים הראשונים של בניית אתרי אינטרנט יכולים להיות אלו שיבדילו בין אתר מקודם בצורה נכונה ומוצלחת ובין אתר שנידון לכישלון רשתי. מבנה האתר והבסיס שלו צריכים להיות מבוססים על קוד מתאים. קוד מתאים הוא למעשה קוד קצר שבבסיסו מסייע לגולש לדפדף באתר מהר יותר ולהעלות אותו מהר יותר. המבנה הנכון מתבסס על הקוד הזה ובעלי אתרים רבים שלא נתנו תשומת לב לתשתית האתר, יגלו מאוחר יותר שיש צורך בשינוי הקוד ושינויים נוספים כדי לעזור לקידום האתר.

שלב נוסף וחשוב בבניית אתר מותאם לקידום היא מערכת התוכן של האתר. מערכת התוכן צריכה להיבנות רק לאחר שנעשה סקר שוק מקיף ונבדקו כל תחומי התוכן שצריכים להיכלל בתוך האתר כדי שהוא יוכל להיות מקודם בצורה טובה. ממערכת החלפת לינקים וקישורים ועד לעדכון נוח של תכנים חדשים שהם הבסיס לקידום מול גוגל. שילוב של בניית תשתית המבוססת על קוד נכון ואיכותי לצד מערכת תוכן קלה לתפעול, יתרום לקידום האתר.

עיצוב נכון הוא מפתח לקידום

לצד היכולת לעדכן את האתר בתכנים רלוונטיים ומקוריים שישפיעו על הצלחת הקידום של האתר ברשת, עיצוב נכון של האתר הוא מפתח לקידום איכותי. עיצוב הוא למעשה מיתוג של האתר ושל החברה עצמה. חברות מוכרות ישתמשו למשל בצבעים המוכרים מלוגו החברה ומפרסומותיה ואילו בתי עסק שאינם בעלי לוגו מסוים יוכלו לעצב את האתר באופן בולט יותר ממתחריהם ולהפעיל מחשבה בכך. העיצוב צריך להיות מושך לעין, נוח לגולש וקל לעיכול – כך שהגולש יוכל למצוא באתר את מבוקשו בלי להסתבך. עיצוב נכון מתבסס גם על האפליקציות המתקדמות ביותר בתחום בניית אתרי האינטרנט.

הסוד לבניית אתרים לקידום מוצלח

אין ספק ששיווק דיגיטלי וקידום מוצלח מתחילים בבניית האתר ובדרך שהוא עושה לאחר מכן. בונה אתרים שמכיר את הכללים האינטרנטיים של קידום אתרים אורגני וליווי וייעוץ של מקדם אתרים מקצועי במעבר לאתר חדש, יהיו הכתובת הטובה ביותר לכל בית עסק או חברה שרוצים לקדם את עצמם דרך האינטרנט.