השפעת הקופירייטר על קידום אתרים

קידום אתרים כבר מזמן הפך למילה נרדפת להצלחה של עסק ולהגדלת הרווחים ממנו. אין זה סוד כי אתר המקודם במנועי החיפוש, ובראשם גוגל, לפני אתרים מתחרים מתחומו – חשוף ליותר קהלים שיגיעו אליו לפני שיגיעו לאתרים המתחרים. זו הסיבה שכיום בעלי עסקים רבים משקיעים רבות בנושא קידום האתרים שלהם, ומוכנים לשאת בהוצאות הכספיות הכרוכות בקידום אתרים באופן שוטף.

בתהליך של קידום אתרים אורגני יש כמובן חלק שהוא טכני למדי – שיבוץ נכון של מילות מפתח, אופטימיזציה של קוד האתר, בניה נכונה לפי מפת האתר, וכיו"ב. אולם, לקידום האתר שלכם יש גם חלקים שהם דווקא מאד יצירתיים, ומאד לא טכניים. מדובר על שיתופי פעולה יצירתיים, נוכחות במקומות יצירתיים וחדשים ברשת והצורה והדרך שבה התוכן נכתב, הכותרות של האתר, הסלוגן והלוגו של האתר, קרי: איכות הקופירייטינג באתר.

חשיבות הקופירייטינג בקידום אתרי אינטרנט

לקופירייטינג חשיבות גדולה מאוד לקידום אורגני. איכות התוכן והעניין שהגולש מוצא באתר הם קריטיים להשארת הגולש באתר ואף בסיוע בתהליך המכירה עצמו על ידי יצירת מסרים שיווקיים ומוכרים. בל נשכח כי המטרה המרכזית של כל אתר היא הגדלת מכירות, אין לנו עניין בהבאת גולשים שאינם רלבנטים ושהסיכוי שכניסתם לאתר תוביל לביצוע עסקה קטן. כאשר קידום אתרי אינטרנט מתבצע בשילוב שירותי קופירייטינג מקצועיים – ניתן להגיע למקסימום התוצאות. הגולשים יודעים כמובן לזהות מראש תכנים שהם איכותיים יותר, ולכן ייכנסו לאתר בתדירות גבוהה יותר.

אז למי אפשר לפנות?

חשוב מאד כמובן ליצור קשר עם חברת קידום אתרים, אך חשוב לוודא מי נמצא בצוות שלה – האם יש בצוות שלה קופירייטר פעיל או האם יש קופירייטר שהחברה עובדת איתו, סומכת עליו וממליצה עליו?! במידה והתשובה היא חיובית – אזי אתם זוכים לקבל קידום אתרים איכותי בשילוב קופירייטינג שיסייע בהשארת הגולשים באתר ובהגדלת המכירות.

זכרו, תוכן האתר הוא כיום אחד הפרמטרים החשובים בקידום. מומלץ מאוד לא להתפשר בעניין התוכן, לשכור שירותי קופירייטינג מקצועיים ולדאוג שהתכנים יהיו שיווקיים, מוכרים וישדרו בדיוק את המסר אותו ברצונכם להעביר לגולשים באתרכם.