פרסום בגוגל- דף הנחיתה
29 יוני, 2010בפרסום בגוגל, כאשר דף הנחיתה הוא תמונה, כיצד ידע גוגל לקרוא את מידת הרלוונטיות:
יש לתת כותרת לתמונה, לרשום תיאור לעמוד, לשים alt לתמונה עם הטקסט שרוצים שגוגל יקרא ובמידת האפשר לתת תיאור לתמונה שיופיע מתחתיה.
לתוכן של עמוד הנחיתה ומידת הרלוונטיות שלו למילת החיפוש ולמודעה בקמפיין חשיבות רבה בקביעת ציון האיכות למודעה, בקביעת המחיר שייקבע להקלקה ובסופו של דבר בהצלחת הקמפיין כולו.
דף הנחיתה צריך להיות עם מסר ברור אחד, מזמין ומחוייך, עם אפשרות ברורה ופשוטה ליצירת קשר או לביצוע עיסקה.
פרסום בגוגל – זה פשוט מאוד וההוראות בגוגל פשוטות וזמינות, אך יש ליצור קמפיין שיטתי ולתת תשומת לב מיוחדת לעמוד הנחיתה.