שיווק דיגיטלי וקידום אורגני – אופן צריכת המדיה

סך שוק הפרסום בישראל נמדד ב- 3.7 מיליארד ₪ בשנת 2009. מתוך תקציב זה 14% בלבד מופנה לפרסום באינטרנט.

41% מהזמן ישראלים מבלים באינטרנט! יש פער עצום בין הוצאה על שיווק דיגיטלי לבין אופן צריכת המדיה. בבריטניה ההוצאות על האינטרנט עברו בשנת 2010 את ההוצאות על פרסום בטלויזיה. שילוב נכון בין טלויזיה לאינטרנט יכול להיות המכריע. כל פרסום בכל אמצעי מדיה יכול ליצור תהודה באינטרנט ולהגדיל את נפח החיפוש באינטרנט בצורה משמעותית ביותר. כלומר: כאשר מוצר מסויים יוצא בפרסום טלויזיה, רדיו או עיתונות כדאי מאוד שיהיה לו גם ביטוי באינטרנט, היות והציבור יחקור ויחפש להשלים את המידע באינטרנט.

רוב העסקים בארץ לא ממצים את הפוטנציאל של האינטרנט. רק ל- 50% מהעסקים יש אתר אינטרנט, רק 46% מהאתרים עודכנו בשלושת החודשים האחרונים.

כאשר חושבים על שיווק דיגיטלי וקידום אתרים אורגני , צריך להתחיל לחשוב אינטרנט, אם 41% מהזמן ישראלים מבלים באינטרנט יש לנתב את תקציבי הפרסום גם לאינטרנט.